واٹر اینڈ سیینیٹیشن ایجنسی واسا کی نوکریاں دسمبر 2020

واسا جابز 2020 گوجرانوالہ واٹر اینڈ پلمبنگ ایجنسی ، جس کے لئے گوجرانوالہ میں مقیم امیدواروں کی طرف سے درخواستیں پیش کی گئیں ہیں جو تربیت یافتہ ہیں اور مندرجہ ذیل پوزیشنوں میں تجربہ کار ہیں۔ حکومت پنجاب کی ہدایات کے مطابق واسا گوجرانوالہ روزانہ تنخواہ کے لئے مذکورہ بالا عہدوں پر بھرتی کرے گا اور اہل درخواست گزار ان کوٹے میں درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست دینے کے خواہاں افراد نے ذیل میں اہلیت کے معیار کو پڑھنے کی تجویز پیش کی ہے۔

واسا شارٹ آئ واٹر اینڈ سینی ٹیشن ایجنسی ، پنجاب حکومت کا محکمہ جو پنجاب میں نکاسی آب اور صفائی ستھرائی کو بہتر بنانے کے لئے کام کرتا ہے۔ واسا جابس انڈسٹریل نوکریاں ہیں اور تقریبا ہر ہفتے اس کی تشہیر کی جاتی ہے۔ فی الحال ، واسا پوزیشن گوجرانوالہ میں مقیم امیدواروں کے لئے ہیں جنھیں واسا گوجرانوالہ قواعد کے مطابق بھرتی کیا گیا ہے۔

واسا جابس 2020 گوجرانوالہ واٹر اینڈ سیینیٹیشن ایجنسی

دلچسپی رکھنے والے درخواست دہندگان جو درخواست دینے کے لئے تیار ہیں ان کے پاس داخلے کے معیار کے مطابق متعلقہ قابلیت اور تجربہ ہونا چاہئے جو نیچے کی تصویر میں درج ہیں اور اس سے متعلقہ تجربے والے گریجویٹس / میٹرک / ٹاپ درخواست دہندگان کے معیار کے مطابق ، وہ درج ذیل خالی آساموں کے لئے درخواست دے سکتے ہیں۔

واٹر اینڈ سیینیٹیشن ایجنسی واسا گوجرانوالہ نوکریاں 2020 تازہ ترین اشتہار

خالی جگہیں:

سیوری مین

واسا گوجرانوالہ کی نوکریوں کے لئے کیسے درخواست دیں:

دلچسپی رکھنے والے افراد کو معیار کی تکمیل کا مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ انٹرویو کے وقت سادہ کاغذ پر لکھی گئی درخواست سرٹیفکیٹ ، CNIC ، ڈومیسائل اور حالیہ تصاویر کی تصدیق شدہ کاپیاں کے ساتھ جمع کرائیں۔

صرف اہل امیدواروں کو انٹرویو کے لئے بلایا جائے گا۔

سرکاری شعبے میں پہلے سے کام کرنے والے امیدواروں کو مناسب چینل کے ذریعے درخواست دینی چاہئے۔

Sharing is caring!

Comments are closed.