پنجاب رینجرز ٹیچنگ ہسپتال کی نوکریاں دسمبر 2020

پنجاب رینجرز ٹیچنگ ہسپتال لاہور کی ملازمتوں میں 2020 کیریئر کے مواقع۔ پنجاب رینجرز ٹیچنگ ہسپتال لاہور میں درج ذیل اشتہاری پوزیشنوں کے لئے اہل اور تجربہ کار افراد سے درخواستیں اور ذیل میں درج پوزیشنوں کا خیرمقدم کیا جاتا ہے۔

پنجاب رینجرز ٹیچنگ ہسپتال نوکریاں 2020

پنجاب رینجرز اسپتال میں ملازمتیں (جنرل سروس ڈاکٹر ، ایکسیڈنٹ ڈاکٹر ، فلور نرسز)۔ ابتدائی طور پر عملے کو دو سالہ معاہدے پر رکھا جاتا ہے لیکن اگر اس شخص کی کارکردگی تسلی بخش ہو تو اس میں توسیع کی جاسکتی ہے۔ پنجاب رینجرز کے لئے امیدوار 2020 پنجاب رینجرز اسسٹنٹ انسپکٹر عہدوں کے لئے درخواست دیں ، جن کی پنجاب کے گھروں کے لئے اشتہار دیا جاتا ہے۔

پورے پاکستان سے درخواست دہندگان جو معیار پر پورا اترتے ہیں وہ درخواست دے سکتے ہیں۔ عام طور پر ، مطلوبہ قابلیت کے لئے درخواست دینے کے لئے ایک ایم بی بی ایس / نرسنگ ڈگری اور متعلقہ تجربہ کی ضرورت ہوتی ہے۔ حتمی انتخاب کے بعد ، منتخب ہونے والوں کو ایک پرکشش تنخواہ پیکیج پیش کیا جائے گا جس میں فی ہسپتال کی اضافی فوائد ہیں۔ دلچسپی رکھنے والے درخواست دہندگان کے ل We ، اب ہم اگلے حصے میں بحث کریں گے کہ طریقہ کار کو کس طرح لاگو کیا جاسکتا ہے۔

پنجاب رینجرز ٹیچنگ ہسپتال لاہور ملازمتیں 2020 میڈیکل اسٹاف

نوکری کی پیشکش:
عام معالج

پنجاب رینجرز ٹیچنگ ہسپتال لاہور 2020 کے لئے کس طرح درخواست دیں۔
درخواست دہندگان جو معیار پر پورا اترتے ہیں انھیں حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ مطالعہ کے سرٹیفکیٹ ، تجربہ سرٹیفکیٹ ، قدرتی ، ایڈریس اور موجودہ تصویر کی تصدیق شدہ حقیقی نقول کے ساتھ نیچے دیئے گئے پتے پر جمع کرائیں۔
درخواست دہندگان کو لفافے میں درخواست کی گئی پوزیشن واضح طور پر بتانا ضروری ہے۔
درخواستیں جمع کروانے کی آخری تاریخ 6 اکتوبر ، 2020 ہے۔
وہ درخواستیں جو نامکمل ہیں یا آخری تاریخ کے بعد موصول ہوئی ہیں انھیں انتخاب کے عمل کے لئے قبول نہیں کیا جائے گا۔
انتخاب کے عمل کے لئے صرف امیدواروں کو شارٹ لسٹ کیا گیا ہے۔
انتخاب کے عمل کے لئے ٹا / دا ادا نہیں کیا جاتا ہے۔

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *